Lördag

jahpp, då är det lördag igen ^^

Fast denna lördag är typ bajstråkig för Jonas är inte hemma, han är och kollar på Manson (som jag för övrigt hatar) så jag har mycket, mycket tråk just nu ;(
Men men Pirates of the caribben (stavning?) är ju på 4;an just nu så det kan man slö kolla på.

Men men snart är det ju jul, bara 9 dagar kvar.
Inte för att det känns som att det är december, men men det blir säkert bra :)
I år har jag önskat mig välldigt dyra saker faktiskt (ojdå ^^), kommer säkert inte få så många julklappar i år för att mamma har köpt en ny bil (varför då?) och sen får jag ju moppen på min födelsedag (23 feb) och den kostar ganska mycket och sen är det såklart hjälm och lås på det (kostar utbildningen?), men men jag får hoppas på att det är bra julklappar iaf och mycket pengar ^*^

Harebra, hejdå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0