Skolan

Sitter just nu i datasalen i skolan,
alltid lika tråkiga kortraster och skit här,
mina "kompisar" är inte direkt sociala heller, dom sitter på någon jävla "gaia" sida (???)
fattar nada.....
idag ska jag även till tandläkaren så jag måste påminna mig själv var 5;e minut om att jag inte kommer få äta när jag kommer hem. (lustgas du vet....)
Sen måste jag även skriva min labbrapport hemma, hurra >_<
jag verkligen hatar att det är så mkt i skolan just nu, vi får bara nya upgifter varje dag, någon som kan ge mig tips om hur man ska hinna göra allt?

Och förresten kollade jag igenom "gymnasium katalogen 2008" och jag hittade ett nytt gymnasium jag vill gå på, praktiska heter det och det är mkt mer praktik där, fast man får även tid till att plugga och man har ju vanliga ämnen.
Och det gymnasiumet passar för folk som är bra på att komma i tid, så då passar det ju mig självklart :D
Om ni vill läsa om det kolla; http://www.baggium.se/praktiska/pr_sodertalje/school_home.shtml

aja nu måste jag gå och ha FAT. hare bra, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0