Skooooola, och en massa uppgifter,

Okeej, som alla kanske vet så går jag ju i skolan, (grattis till er som inte visste det,) och jag tycker att vi har överdrivet mycket att göra just nu, här får ni allt jag måste göra inom ett par veckor;

Matte; Klart till uppgift 46 V45, Diagnos V45, prov V48
NO; Lägenheten klar V48, Labbrapport V46, Kemi uppgifter 32st V48, kemi prov V49, labbrapport V50
SO; Geografi svara på frågor,  prov V48 el 49
Tyska; Glosor  V45, Dialog V47, Redovisning V47
Svenska; Bokredovisning V45, läsa "Flugornas herre"
Engelska; -Inte fått arbetsplan-
HK; -Inget bestämmt-
Sy-slöjd; Sticka lovikavantar V51
Musik; -Ingen arbetsplan-
Bild; Skelett V51, Månnsika V51
Idrott; -Ingen arbetsplan-

Och en sak till jag hatar NO! >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0