Torsdag

OKeej idag fick jag gå upp tidigt (09.15) för att åkat ill den där jävla fitt tandläkaren som jag hatar mest i hela världen (okej, min tandläkare är bra, men jag hatar det iaf) men men jag fick röntga och sånt skit, och sen gick jag och mamma ner på stan och där hittade jag lite kläder :D, ett par mjukisbtxor på intersport och även en mössa, och ett par handskar (på barnavdelningen) på Stadium, dom var skiit snygga, jag lägger in bilder så småning om ^^
Och sen köpte vi även julklapp till Robert men det kan jag inte avslöja vad det var, för han läser min blogg :D
Och sen kom jag hem och då började jag städa rummet som jag nyss är klar med och nu har jag "bara" allrummet kvar >_<

Men men nu måste jag städa, byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0