Studiedag

Ååå, jag tycker om studiedagar, idag gick jag upp runt 11, duschade, åt och sedan gick jag upp till HMBK (hundklubben) för att träna agillity med henne lite, och hon tyckte verkligen det var skit skul, hon sprang runt som värsta, ja jag vet inte vad :P
Jag skulle igentligen behöva göra engelskan, men jag orkar inte :P

Imorgon är det fredag då ska jag väll inte hitta på någe spec. skola, sedan bara sitta hemma, kolla på hockeyn på kvällen, sen på lördag blir det ingen sovmorgon, har den där jaävla "hölöskolansdag", vi ska ha ponnyridning så jag ska gå runt och leda en liten shettis, och lyssna på småbarns prat i 1 ½ timme, kanske lika bra att jag vänjer mej?
måste ju stå utr med det hela nästa vecka då det är prao på dagis som gäller, det är skönt att slippa skolan i en vecka men vi har prov veckan vi kommer tillbaka, fast vi går iof. bara 3 dagar den veckan så det är ganska lungt...

Btw, jag söker verkligen sommarjobb, så om ni känner någon som erbjuder sommarjobb, SKRIV TILL MEJ !

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, typ. orka att skitungen ska vara brunare än mig ;)

vilken chock jag får när jag ser att du uppdaterat bloggen. haha!

Datum: 2008-04-17 Tid: 20:50:11
Blogg: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0