15/8

Idag har min dag bestått av OS, tennis satt jag och kollade på i 5 timmar och det var faktiskt värt det, för det första lärde jag mej mer om tennis (Y), och sen gick ju sverige och vann och vi har en till medalj i OS säkrad, förhoppningsvis ett guld, och ja jag tycker att dom borde ta bort medaljen från han abdul eller vad han hette!
Sen efter tennisen slog jag över till damernas fotboll som såg bra ut för sverige till en början men i förlägningen gick det inte hela vägen, inte så oväntat att tyskland skulle vinna men dom fick verkligen kämpa för det och det var nog inte så väntat!
Ne nu börjar jag bli hungrig, och pappa sa att det skulle bli mat vid 7-8, han svälter oss med flit känns det som >_<
Men men får väll gå in och göra någe lätt i väntan på den äckliga middagen bestående av revbenspjäll >_<

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Tala icke illa om revbenspjäll!

Datum: 2008-08-16 Tid: 19:36:17
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0