Onödigt inlägg

Tänkte bara säga att jag har tråkigt just nu, håller på och tankar One tree hill, me like <3
Är hemma från skolan idag också, SO prov på måndag, hjälp, har inte ens läst igenom häftet *schh*, för jag har nämligen mitt häfte i skolan tog med det i tisdags och glömde det, hurra !
Ikväll ska jag nog roa mej med Let´s dance, är det någon bra långfilm på någon kanal ikväll? :O
Och i morgon är det ju melodifestivalen, kommer rösta 1000000000 gånger på, surprice, OLA :D <3

Och förresten en sista sak, bokade The sims 2 fritid igår så kommer få det undersportlovet :D

Harebra, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: johanna

åh, jag hade glömt bort att det var melodifestivalen ikväll. nu har jag ju ngt att roa mig med..

är du sugen på en ny design btw? för jag är sugen på att göra ngt nytt åt ngn :p

Datum: 2008-02-16 Tid: 13:42:56
Blogg: http://ilky.blogg.se
Postat av: ylva

SO-prov på torsdag!

Datum: 2008-02-16 Tid: 15:33:07
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0