Sen uppdatering

Längesedan jag uppdaterade, förlåt!

I fredags slutade vi 11.05, för barbro hade begravning och då fick vi sluta tidigare.
Ylva gick hem med mej, för vi skulle göra våran engelska film, och den blev gjord :D
Och sen kollade vi på film medans vi åt upp det vi bakade, sen började vi spela X-box, Halo 3 närmare bestämt och det satt vi och spelade hela kvällen.
Och jag fick även min moppe i fredags (kolla bilderna)

I lördags så vaknade vi runt 10, gick upp åt, och kollade på fab5, sen satte vi oss och spelade halo 3 igen, och sedan kom ylvas pappa och hämtade henne, och resten av lördagen gjorde inte jag så mkt, åkte&körde lite på/med moppen, jag trode jag skulle dö, herremingud, hur ska det här gå? >_<

Idag, söndag vaknade jag runt 11.30, men hjälp av alarmet på mobilen, gick upp och satte mig framför datorn och väntade på att Let's dance skulle börja, och nu sitter jag och kollar på det, och sen senare i eftermiddag ska jag kolla på VM finalen i bandy mellan Ryssland - Sverige
Sen är det One tree hill<33
och senare är det Life of Ryan <33
Och sen ikväll kommer I en annan del av köping, alltså älska <3 :D
Och sen ännu senare kommer Wallander :D <333

image73

Kommentarer
Postat av: Ylva

Såg du dom där andra EU-mopederna som jag hade bilder på?

Datum: 2008-02-03 Tid: 16:02:40
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se
Postat av: Anonym

omg! var är eran snö?

Datum: 2008-02-03 Tid: 17:12:15
Postat av: johanna

oj, det var jag som skrev det där om snön.

Datum: 2008-02-03 Tid: 17:12:37
Blogg: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0