År 2007

jag har tråkigt så jag tänkte summera 2007 lite;

*Jag var på Malta
*Jag var på Åland
*Jag fick en underbar bästa vän, som sedan dissar en totalt
*Jag blev fjortis (14 år alltså, för er som är trög tänkta ^^)
*Jag var på Rix-fm festivalen i kungsan
*Jag blev en "hår-fixerare", och en spegel männsika
*Jag var i thailand för 3;e gången
*Mina thailändska kusiner flyttade till sverige
*Morfar och Noi skillde sig
*Jag blev helt besatt av One tree hill
*Jag började på Södertälje friskola i 3 veckor
*jag bytte tillbaka till gammal Hölöskolan
*Jag skaffade hund, Alice
*Jag var på kamratstöd med klassen
*jag&Fanny blev bättre vänner på kamratstödet <3
*Ylva hade övernattningsparty
*Anna blev gravid (ylvas syster ^^)
*Jag slutar med innebandyn, som jag förövrigt ångrar!
*Jag fick mina första betyg
*jag fick en underbar ny LOTS-lärare
*Och dessutom fick jag en ny idrottslärare, som är stört härlig
*Julen var bra, fick det mesta av vad man önskat sig

Det var nog det jag kan komma på, kanske uppdaterar den, ^^

Kommentarer
Postat av: Pylv

Svar till din kommentar: Såg inte att du hade en blogg, du hade inte sagt något ju=(

Datum: 2008-01-04 Tid: 13:35:07
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se
Postat av: Frida

varför börjar du inte på innebandyn igen då?

Datum: 2008-01-04 Tid: 21:34:46
Blogg: http://fridaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0