JVM

Jahapp, idag spelade småkronorna semifinal i VM, jag hejade såklart på ryssland, (like I allways do) fast jag tyckte ändå att sverige var vädriga en finel plats, och matchen, den ägde sverige fast dom fick inte in sina målchanser utan ryssland tar ledningen i 2;a perioden fast sverige komme igen och trycker in ett mål i 3;e och matchen går till förlängning, och rysslan börjar med en man på utvisningsbänken fast det blir inget mål för sverige utan det kom istället 6-7 minuter in i förlängningen, så grattis till finalplatsen, och hoppas ni tar hem detta!

Och det är inte klart än vilka dom ska möta det blir antingen Kanada eller USA, och man hoppas ju på USA, fast jag tror nog Kanada kommer att ta hem matchen,

jaja, nu ska jag nog kolla på cops <3
hare bra hej ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0