14/7

Just nu är klockan halv 2 på natten och jag sitter i min lillebrors säng med datorn framför mej och massa musik i öronen medans hans sitter brevid mej och spelar kryssbox, och skriker och stänger av fläkten, ja jag var tvungen att bära in en fläkt i rummet för han vägrade öppna ett fönster, (känner igen det där..?)

Ne nu ska jag forsätta sitat här och dega och chatta massa :D

Uppdaterar igen kl 2, jag sitter fortfarande i min lillebrors säng, och trackaserar honom, medans han typ förlorar ganska mkt på sitt spel (?), sen sitter jag och kastar foliebollar på honom (A)

Kommentarer
Postat av: Karlbergarn

Wow, du har suttit där ett tag nu!

Datum: 2008-07-19 Tid: 18:50:22
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0