Bara 1 riktig vecka kvar.

Jaa, nu är det bara en riktig vecka kvar i skolan sen har vi 2 veckor till men då är det massa annat bla. friidrottsdag, lotsdag, miljödag, fotboll, servering, mingelfat,  ja mycket, men vi har fortfarande arbeten kvar att göra, vi har "prov" i svenska, och en redovisning, matteprov, SO inlämning, engelska grejs (gramatik, JAG HATAR!), men men det är bara att stå ut och tänka positivt :D

Jag har faktiskt inga riktiga sommar planer än, men det blir väll mycket umgås med Fanny&Ylva och sen troligtvis gbg, och mycket agility med Alice och sen hoppas jag Johanna kommer upp en sväng, 1 helt år sedan hon var här senast >_<

Det börjar lukta mat i huset föresten, och jag vet inte om jag kommer våga äta det för det är nämligen mamma som står i köket och testar massa saker, hon skulle egentligen göra köttfärsås men hon hade inte alla igredienser så nu håller hon på med någe konstigt där nere, (tror jag håller mej till pastan)

Ne, nu ska jag draaa,
byee

I´m in love with you, O <3

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Jag hoppas också att jag hinner komma ner. Jag är bara ledig två veckor i sommar, men jag hoppas ändå.

Datum: 2008-05-26 Tid: 18:34:12
Blogg: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0