19/11

Idag var jag först i skolan och hade lika långtråkigt som alltid, och ännu värre är det när man har cafetrian varje 20-minuters rast -_-
Men efter skolan åkta jag hem och gjorde lite Hemkunskapsarbete och fixade lite, sen såg jag den riktiga första snön falla från himmelen !
Härlig kramsnö ute :D

Ikväll åkte jag på öppet hus till igelsta, jag var sjukt nervös men det var helt okej, skolan var ganska liten och det går runt 560 elever där.
Eftersom det är ett idrottsgymnasium så var det sjukt mkt killar där, och lååååånga jävla basketkillar! hur fan kan man vara så jävla lång när man är 15 år?!
Men men, nösta torsdag ska jag på öppet hus i Rönninge, och sen ska jag välja, sheet, ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0