24/11

Tjaaa!
Just nu sitter jag i datasalen i skolan och letar info om min och Ylvas nobelpristagare i litteratur (Orhan Pamuk) nång jävla turk...?
Okeej, jag kanske inte gör så mkt, men Ylva sitter och läser om honom på engelska wikipedia, och Ylva kommer snart dampa på mej för att jag sitter och bloggar istället för att göra någe vettigt, men vad ska jag göra när hon inte skriver ut sidorna och jag skriver aldrig på skolan datorer eftersom det är MYCKET lättare att skriva på datorn hemma.

I helgen har jag sovit och stått på en julmarkand på oaxen med Ylva&Mathilda, vi har faktiskt fått i hop ganska mycket, 980 kr sammanlagt och då blir det 780 kr i vinst, vi är grymma helt enkelt!
Detta är alltså till tyskan, som ingen bryr sej om längre egentligen.

Fick nyss veta att min kääära nobelprsitagare har haft stora problem inom brott och allt sånt där.

Nu orkar jag inte skriva mer, hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0