30/11

Igår hade jag en sjukt kul lördag!
Åkte först till Donken med Fanny, Ylva och Mathilda och åt sen när vi var klara kom det massa hammabyfans och typ stormade donken, (då lämnade även Fanny&Ylva byggnaden), all personal fick damp på dom och en kärring fick sjukt mkt damp och till slut kom massa snutar, typ 2 stora jävla skåpbilar, jag och mathilda satt kvar ett tag innan vi bestämde oss för att dra oss ut, och där ute var det ännu fler (vid maren) och det var poliser precis överallt!
Sen när jag&mathilda skulle börja gå tillbaka till kantrostore så blir vi överfallna av en hammarbyare (på skoj alltså, inge allvarligt ^^)
Sen efter det blev det bio, den där vampyrfilmen   *googlar*    Twilight, jag tyckte den var sjukt tråkig, men men ^^
Jag hade en väldigt lyckad lördag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0