31/10

Jag vet, dålig uppdatering men jag har ingen aning om vad jag ska skriva!
har inte varit i skolan på 4 veckor nu (praon inräknad - 2 veckor) pga att jag har haft massa problem/ont i ryggen så jag går på massa värktabletter, fast nu denna vecka efter höstlovet (shet, då har det gått och blivit 5 veckor) ska jag nog återvända !
Idag ska jag&Fanny in till stan för att shoppa lite, och sen fixa saker till helgen då vi (jag, ylva&Fanny) har våran årliga filmmaraton :D
Jag ska nog få hem värmeskydd till håret idag, måste fixa!

Det mest irriterande är att mitt bankkort inte fungerar!
Så jag får liksom inte ut några pengar ifrån det och jag kan inte använda det!
Så jag måste liksom ta pengar ifrån mamma&pappa, och jag hatar att vara skyldig folk pengar !!
Så jag kanske måste gå till banken en sväng idag också, ucsh, jag tycker inte om banker, dom skrämmer mej -_-

Under höstlovet har det inte hänt så mkt, mest varit hemma och vilat ryggen, gjort skol-arbete och juste! igår kom skolfotona! ÄNTLIGEN!
klassfotot + engskilda fotot blev helt jävla fult (på mej själv alltså) usch, usch, måste ta med skolkatalogen idag när vi träffar Ylva och visa henne, hon har ju typ åkt upp till haparanda (läs: uppsala) under höstlovet så hon måste få se en sak! :D

Nu ska jag nog dampa vidare på bdb som man aldrig kommer in på !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, låter nästan som om du inte har ngra pengar på kortet ;)

Datum: 2008-10-31 Tid: 11:31:57
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0