12/9

TACK JOHANNA FÖR DESIGNEN !

Idag åkte pappa till jänköping och istället kommer mormor hit...
ingen som vill bjuda över mej på typ någon helg weekend?
Det ända som lät positivt med det hela var ordet "kräftor", det går alltid ner :D
Imorgon ska robert i väg och skjuta någonstans i nykvarn, och jag blir ensam hemma med henne troligtvis,
neej, nu öppnades dörren nu kommer jag inte kunna konsentrera mej på skrivningen medans hon snackar goja med mej, men jag har iaf varit jätte duktig idag och gjort massa skolarbete, jag är så duktig så :D

Kommentarer
Postat av: Karlbergarn

Haha, jag trodde det stod att Rpbert skulle sjuta NÅGON i Nykvarn!!!!!!!! Hjälp, jag är glad att jag inte bor där!

Datum: 2008-09-16 Tid: 21:29:03
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0