18 April

Nu när Johanna har varit så snäll och gett mej en ny design så känner jag mej ju nästan skyldig till att börja blogga igen, men jag funderar på att starta en ny blogg,  men jag vet inte, får se om jag orkar ^^

nu har jag iaf haft påsklov en vecka,
har umgåts, och sovit, allmänt latat helt enkelt, försöker lära mej photoshop så gott det går, tar lite tid kanske men det är kul att hålla på (:

Just nu håller jag på och kollar på mtv , det där pogramet med bi-tvillingar... jag vet inte ens vad jag ska säga, tyckte inte om Tila's pogram så, ja.. ingen kommentar om detta.

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Vill du verkligen veta det? ;)

Haha. Nej. Men han är ju duktig på att sjunga, vara smutsig, spela gitarr, vara lat & sitta framför datorn. Hoho.

Datum: 2009-04-22 Tid: 12:40:09
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0