Skola

Gud va skönt det är att sluta tidigt!

Ja idag fick vi sluta 13.45, (efter ändring på schemt och hål på SO;n), och idag har ylva försökt ta onormala bilder på mig heladagen (bara för att jag har den där bilden på henne där uppe), men vi har haft det kul idag!
Och imorgon har vi Tyska glosor, (döda mig), allvarligt jag hatar tyska som jag nu har skrivit i typ 6 inlägg(?), men det är verkligen sant, det är dö trsit, blööö
Men men just nu sitter jag ensam hemma och dunkar Hardcore superstar, och ni kan få ett smakprov ^^
Kolla även in sångaren!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vet ej om dethära fungerar, men snygg bild på mig altså där uppe :) LoL Kanske en annan bild skulle bli bättre, men nu har jag iallafall kollat på din blogg!

Datum: 2008-01-10 Tid: 14:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0