11 Februari

Sitter just nu i skolan och håller på med en engelska uppgift. Ska göra ett arbete om nån känd person och smart som jag är så valde jag Mattias Weinhandl, min stora kärlek. Så just nu ska hjag egentligen leta efter information om honom men jag vet ju redan allt om honom så behöver inte leta så mycket, haha. Så jag sitter och leker lite på facebook och bloggar.

Har inte hunnit blogga så värsta mycket en v.9 har jag sportlov och då kommer jag uppdatera er om en massa, allt från praktiken som jag nu har påbörjat till kärleken. Vi hörs då!


Kommentarer
Postat av: Alexandaara - VADFANSKAJAGHETA

Hej:) tack för kommentaren! Gjorde en oplanerad bloggpaus men nu är jag tillbaka :)

svar på ditt inlägg kommer iaf här:

hej okej ska kika in din blogg

Datum: 2010-02-22 Tid: 02:09:42
Blogg: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Johanna WP

Väntar fortfarande på uppdateringen ;)

Datum: 2010-03-08 Tid: 14:56:28
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0