Tråkigt

Jag har mycket tråkigt just nu så jag snodde en lista av Johanna....

1. Vem hade du helst haft sex med?
[ ] Orlando Bloom
[x] Nikki Sixx
[ ] Paris Hilton
Varför: Lätt ju :D

2. Vad hade du helst haft sex med?
[x] En person av motsatta könet
[ ] En tjej OCH en kille
[ ] En dildo
Varför: Svårt val?

3. Vart hade du helst haft sex någonstans?
[ ] På skoltoaletten
[x] I skogen
[ ] På en parkbänk
Varför: Mjukast i mossan ;)

4. Vilket instrument är sexigast?
[ ] Gitarr
[x] Trummor
[ ] Sång
Varför: Dom blir ju härligt svettiga :D

5. Vad skulle du kunna ställa upp på?
[x] Strippa för en främling mot 100 spänn
[ ] Föda någon annans barn
[ ] Dricka sperma för välgörenhet (typ ugandas svältande barn)
[ ] Springa naken runt ett torg
Varför: Fråga inte....

6. Vilket djur hade du velat att din partner är?
[x] Lejon
[ ] Orangutang
[ ] Zebra
[ ] Tiger
Varför: Dom är ju gosigast ^^

7. Vad hade du helst jobbat som?
[ ] Mattant
[ ] Passuppare åt din 50 år äldre man
[x] Lättklädd badvakt
[ ] Världskänd hora
Varför: Det är roligt ;D

8. Vilken känd missbrukare hade du helst velat vara?
[ ] Joe Perry
[x] Amy Winehouse
[ ] Keith Richard
[ ] Whitney Houston
Varför: Jag vet inte varför ^^

9. Vilken film hade du helst medverkat i?
[x] Mean Girls
[ ] A Clockwork Orange
[ ] Lejonkungen
[ ] Filmen om Rod Stewards (sex)liv
Varför: Mohahahaha

10. I vilket tillstånd mår du bäst?
[ ] Redigt berusad
[ ] Efter sex
[x] Vid en skrattattack
[ ] Blåslagen
Varför: Mår man inte bäst när man skrattar?

11. Vad är du mest rädd för?
[ ] Spökhistorier
[ ] Horor
[ ] Lärare
[x] Sexmördare
Varför: Dom är mycket farliga :O

12. Vad hade du velat ha i handen när du vaknade?
[ ] En porrtidning
[ ] Ett bröst
[x] En flaska vodka
[ ] Sperma
Varför: FÖr att jag förmodar att jag fått den av pojkvännen :D

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du hade det trevligt hos tandläkaren, själv försov jag mig & vaknade inte förrän nu ;)

Datum: 2007-10-31 Tid: 12:18:54
Blogg: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0