Fredag

I dag fick vi sluta efter lunchen, alltså vid 12.30, och då följde Ylva med mej hem och vi roades oss först med studsmattan, sen lekte vi med Alice, sedan datorn sedan gjorde vi ett kompis test - Jag hade faktiskt mest rätt om henne ! :D
Sedan runt 14.20 åkte vi tillbaka till skolan, för att dumpa Ylva och hämta Robert, satt där tills klockan blev 14.40 utan robert i synhåll, så då åkte jag hem, mötte honom på vägen och frågade varför han hade gått för och då sa han att jag hade sagt att jag väntade på honom vid skogstigen (va fan är det?), men men shussade hem honom, och sen fixade jag lite och nu ska jag nog röra mej mot tvn, och kolla på reprisen av Top model sthlm.

Juste jag fick även världens garvanfall idag på idrotten, och jag har faktiskt städat mitt rum
*förtjänar beröm!*

Ne, nu ska jag kolla på top model, hörs kanske senare
pusshej

Kommentarer
Postat av: Karlbergarn

Det kanske du gör men jag tänker inte ge dig ngt! l*ler gulligt*

Datum: 2008-04-18 Tid: 16:32:25
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se
Postat av: Johanna

Du förtjänar mkt beröm! ;D

Datum: 2008-04-18 Tid: 23:32:24
Blogg: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0