Första dagen på vårterminen

Jahaopp, då var det första dagen i skolan idag då för den här vårterminen, och vi har redan hur mycket som hälst att göra (jag hatar tyska!) och sen hade jag ju sett fram emot HK;n idag, fast Lotta var ju såklart borta så då blev det gårn, (hurra..........), men vi gick och åt lite tidigare och sen gick vi hem till Fanny, (vi gick och spanade runt lite i alla rummen ^^) sen gick vi tillbaka till skolan igen och förbredde oss för tyska... fast den lektionen gick ganska snabbt, fast vi fick typ nya glosor (adjektiv?) som hon inte hade sagt ett ljud om , och dom ska vi kunna tills på fredag(!), och sen efetr tyskan hade vi engelska, och det var väll kul,
och nu har även 4 av våra lärare fått nya whiteboard som heter smartboard, skit coola grejer , det tycker vi om <3

och förresten igår kom min LHC tröja, <33333333333
massa kärlek, och den är fan skiiit snygg!

Och sen har ävern Johanna fixat en ny design till mig,
jag tycker om henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0