17 November

Ligger just nu i sängen med laptopen i knät och ser på Hell's kitchen på tvn, ska snart sätta igång med en datakunskapsuppgift men först tänkte jag berätta om dagen.

Hade skola som vanligt, inget speciellt händer där liksom. Sen skulle vi hem och det var fucking ersättningsbussar för pendeltågen och våran chaufför var först skön ju, först vare en kille osm skulle kliva på och han höll liksom på att ta fram sitt busskort och chauffören bara "gå bara bakåt så jag kan köra vidare" haha, värsta sträng. Och sen när vi kom till Järna så körde han på en gångata dör bussarna inte får köra utan dom måste egentligen köra runt men han bara dundrade igenom där som om ingenting.

När jag kom hem så la jag mej i sängen och kollade på Project runway ett tag sen hoppade jag in i duschen för att vakna till, höll på att somna ett antal gånger i sängen. Efter duschen åt jag lite sen satte jag mej och degade framför datorn igen.

Imorgon ska jag sova hos Malin, ska alltså spendera en natt i Gnesta, höhö (:



Men som sagt nu ska jag sätta mej med min datakunskapsuppigt, återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha wtf :D (bilden) haha ;)

Datum: 2009-11-18 Tid: 14:55:04
Blogg: http://dontneedthis.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhha fett gullig Malin :P

Datum: 2009-11-29 Tid: 10:51:38
Postat av: Blerina

Hahaha fett gullig Malin :P

Datum: 2009-11-29 Tid: 10:52:04
Blogg: http://http://ballerinagold.blogg.se/?tmp=29104747

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0