22 November

Jo jag vet, har blivit lite seg uppdatering men har inte hunnit och sen har jag även inte haft lusten heller.

I onsdags var det ju först öppet hus i skolan så jag och Mallin var dä till typ 20 på kvällen och efter det följde jag med henne och sov hos henne. Vi kollade bara på Paradise hotel sen slocknade vi i sängen, haha, helt döda ^^


 

 

I fredags mötte jag upp Fanny efter skolan för att äta lunch tillsammans. Sjukt kul att träffa henne igen och allt. Hon skulle även kolla på skor efter vi ätit och även jag hittade ett par skor jag skulle vilja ha, men det är ju inga direkt vinterskor så jag har ju ingen använding av dom så vi får se hur det blir med de köpet.



499 kr hos Dinsko

I helgen har jag inte gjort så mycket utan har bara varit hemma och typ sovit hela helgen, inte orkar göra något alls.
Nu ska jag sätta mej med en datakunskapsuppgift, har något test imorgon om det och jar har inte kollat något på uppgiften. Men vi hörs nog senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0