27 November

Det har inte blivit något bloggande på senare tid men har inte haft suget.

Tänke iaf berätta om gårdagen för er (:

Åkte först in och mötte upp Malin vid hamn och vi åkte sedan vidare till skolan, spelade lite biljard och satt vid datorn sen tog vi bussen in till centrum igen och sen bussen vidare till Grusåsens förskola där vi mötte upp Amanda.

Sjukt söt bild på Malin :D

Vi gjorde vårat studiebesök på förskolan, sen åkte vi in till centrum igen, gick först och köpte ett par nya skor.


349 kr på Dinsko

Efter det gick vi och käkade på Nancy's, sen gick vi åter ner på stan igen och kollade kläder. Malin&Amande testade lite oseriösa kläder medans jag fotade ;D



Efter den oseriösa klädprovningen gick vi och kollade på vettiga kläder istället. Vi gick upp till Bikbok där Amanda köpte ett par tights, Malin köpte en hood och ett var tights och jag köpte också ett par tights. Sen åkte vi hem till Amanda och spelade lite kort och satt och kollade på den tecknade Sune. Efter det åkte jag och Malin hem. Sjukt rolig dag (:


Idag försov jag mej så blev ingen skola utan jag åkte bara in för att träffa Malin och ge henne lite pengar (:


Kommentarer
Postat av: Blerina

dOm där skorna såg sköna ut :D Braa köp ;)

Datum: 2009-11-29 Tid: 10:52:52
Blogg: http://http://ballerinagold.blogg.se/?tmp=29104747
Postat av: Malin Thell

fan så man ser ut lol xD

Datum: 2009-11-30 Tid: 13:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0