4 November

Jahapp, förra veckan vare höstlov då. Gjorde la inget speciellt umgicks med kompisar för det mesta typ och sen sov jag mycket såklart :D och sen lite små bråk men det behöver vi inte gå in på här utan de närmsta vet vad det handlade om så what ever (:

Den här veckan hare varit en sjukt slapp början på, först impngads hade jag ju skola mellan 8.30-11.30, matte och datakunskap, datakunskapen är ju relativt soft, sitter och slappar framför facebook bara. Igår hade vi först ingen riktigt religion utan fick ha vaktmästaren som "lärare" och ha nkollade till oss typ två gånger så vi satt mest och pratade och sånt, killarna i energi hade ett "mycket" intressant samtal om bögar... Efter religionen hade vi engelska och fick veta att vi skulle kolla på nån film och sen skriva en filmredovisning om den, och nu kommer det en hel berättelse om varför jag drog från den lektionen..

I slutet av 9;an så hade vi några veckor med ett Kärlekstema och då fick vi ju göra massa olika grejer so matt skriva noveller om kärlek, dikter, översätat låtar och även se två kärleksfilmer och skriva filmredovisningar om dom, och den filmen som jag hatatade mest av allt, som jag kämpade med i typ fem veckor med att bli klar med, det var Love actually, jag verkligen hatade den filmen för den var så ååååångtråkig och inte ens rolig...

Nu kan ni ju gissa filmen film vi ska skriva om i engelskan....kan ju säga att jag drog därifrån för jag orkade inte ens se den en gång til utan jag kan fan skriva den där jävla filmrecentionen utan att behöva se den där filmen..
Men efter engelskan har vi ju lunch sen en dubbel lektion med svenska och redan i måndags fick vi reda på att vi inte skulle ha någon svenska så jag drog hem tidigt igår.
Sen på eftermiddagen/kvällen mötte jag upp Sara och Isabelle och var med dom ute i Enhörna i typ 4-5 timmar, höll på att dö av köldskador alltså, det blåste så in i helvete och svinkallt vare, men sen åkate iaf Sara hem til sig och Isabelle hängde med mej hem och vi slockna väl li sängen runt 1.

Idag har jag studiedag så det blir troligtvis fotboll med Isabelle, kvalmatchen mellan Assyriska och Djurgården, och ja, vi hejar på Assyriska för att slippa äckel Djurparken (Y)

Ne nu räcker det med skrivande har ju för fan skrivit en hel novell, hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0