Hej IG

Pratade nyss med Malin i telefon, hon frågade om jag hade varit i skolan idag och det hade jag ju inte som ni vet sen tidigare och hon hade tydligen inte heller varit det. Men så berättade hon att vi hade vårat sista IG-prövning idag i Natur och friluftsliv som jag hade glömt bort totalt!

Jag gick ju inte ens i den här skolan när som hade orginal provet, och sen missade jag första IG provet och nu det andra också... Men vad ska man göra när man inte ens är hemma liksom? Aja, nu kommer jag av största sannolikhet få IG på den kursen (Y)

Nu får vi hoppas på att Lhc slår HiV ikväll iaf....


Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Det braiga med gymnasiet är ju att IG också är ett betyg, så bättre det än ett streck ;)

Datum: 2009-11-16 Tid: 23:12:40
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0