Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.


Mina mål
Jag vill gå ut gymnasiet med någerlunda bra betyg för att sedan forstätta plugga vidare på högskola till antingen ambulanssjuksköterska eller vidare utbilda mig inom barn med speciella behov.


Mina drömmar
Jag vill flytta till Linköping och där leva vidare i hela mitt liv med man och barn och hockey hela vinterhalvåret. Jag vill jobba som ambulanssjuksköterska eller på dagis och då ha en utbildning för att kunna jobba med barn som har speciella behov.



Mina önskningar
Jag vill bara ha att bra liv med en familj. Och sedan såklart att LHC vinner sm-guld varje år i hockeyn i ungefär 10 år framöver. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0