29 Juni

Tänkte uppdatera en liten snabbis om vad som har hänt i mitt liv och vad som händer framöver.

Jag har dels slutat andra året på gymnasiet så nu är det bara ett jävla år kvar och sen börjar det om igen fast det blir nog på distans så jag även kan jobba under tiden.

Jag har
jobbat extra under våren på Ljungbackens äldreboende och nu under sommaren så jobbar jag till större delen på Wijbackens äldreboende men har även några tider på Ljungbacken.

Jag har bokat in sammanlagt 7 körlektioner på körskolan.

Jag och Sara har bokat en resa till Turkiet, så den 22 Augusti så drar vi dit i en vecka och njuter av ledigheten eftersom jag sammanlagt har 18 dagar ledigt under juni, juli och augusti så blir det skönt med en extra vecka innan slitet i skolan börjar igen.


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg sötnos! :)

Love

Datum: 2011-07-14 Tid: 20:21:28
Blogg: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Johanna WP

Göre ba! Vad hade du tänkt tatuera (snälla, säg inte "flames" eller "carpe diem" :p)?

Datum: 2011-10-19 Tid: 20:15:20
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0