Film på förmiddagen

Idag vaknade jag typ as tidigt (10.15) och kunde inte somna om, så jag gick upp och hoppade in i duschen och badade/duschade i typ 1-1½ timme, sen gjorde jag i ordning min frukost som blev två frallor med multivitamin till, och till det blev det en rysare nämlingen Final destination 3, den var ruskigt bra,(finns det en 1;a och 2;a också?) och sen blev den ju ännu bättre när det var med värsta snyggingen nämlingen Kris Lemche, han var verkligan as het!!
Men men, ett bra filmtips är denna rysare, kolla på den!!
(Lägger in några bilder som jag hittade på google ^^)
                                                                                                     
image10        
        
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0