Lördag

Alltså shiit vad snabbt höstlovet har gått!
Jag hatar att alla lov ska gå så himmla snabbt >_<

Men men igår hade jag mycket kul med Fanny&Ylva vi började med att åka till Safiren ett tag där både Ylva och jag blev kära, (han jobbade där) så vi bestämmde oss för att gå upp ganska snabbt och duscha och allt sånt för att sedan köpa glass, och han gjorde min mjukglass och jag varnar er, han kan INTE göra mjukglass :P, fast det är väll inte så viktigt, han var ju HET <3
Men men sen kom vi hem och då började jag och Ylva småstäda lite och sen ringde Fanny och då gick vi med Alice och mötte henne, och när vi kom hem igen så började vi kolla på film, och vi åt Tacos till middag,
Sen kollade vi på 1 till film och sen innan skräckfilmen bestämmde vi oss för att gå ut, så vi gick ut och tog oss en prommenad :D
Vi kollade på film tills klockan var drygt 04.00, och då somnade vi :D

och idag väckte dom mig runt 11, (suck >_<) och då gick vi upp och spelade lie spel och sen tog vi bussen kl 14.00 in till stan där vi lämnade tillbaka filmerna och sedan åkte hem med Fannys mamma.

Filmerna vi kollade på var dessa;
     
Dom bästa var absolut; 50 first dates&When a strander calls :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0