24/8

Idag är det söndag, hurrahurra, nee.. inget hurra....
Idag har jag inte gjort så mkt, pappa åkte och köpte en väska till mej, som jag ska ha i morgon när vi ska vandra så den har jag packat heelaa dagen, (okej.. sen kl 2)

Jag ska tälta med Ylva&Fanny och jag ska paddla med Fanny, Ylva får göra Olle sällskap (Y), jag valde fanny redan i typ 7;an för hon är scout, och hon har gjort detta tidigare så hon får sitta bak och stya, okej jag blev lite besvärad när susanne kom med meningen " men det är dom som sitter fram som åker in i vassen först" och nej jag har aldrig gillat vass, där finns alla gäddor och dom bitts, hjälp mej :(
men jag tror nog allmänt att paddlingen kommer bli kul :D

Juste i torsdags var vi i vagnhärad på safiren (båda 9;orna) och hade livräddning, vi skulle bla rädda en gul halv människa.. antingen på grunt eller på djupt vatten och jag testade på djupt vatten (3,8 METER) och jag klarade det, fast med mycket vatten i näsan och ont i öronen, men jag gjorde det iaf! :D Grattis till mej!


Sen i tisdags var Alice till veterinären, för att kolla om det fanns några ungar i magen, men det fanns det som tur inte (okej, jag kulle inte tacka nej till valpar, men pappa... han vill inte ens ha några djur överhuvudtaget >_<)


Om jag orkar så kommer det bilder senare idag från veckan annars kommer dom... någon anna dag....

JUSTE, det går as bra för älskade LHC i nordic trophy (Y)

Kommentarer
Postat av: Karlbergarn

Vad bra det gick med Fanny då!!!! Hahahahahahahahahahaha!

Datum: 2008-08-26 Tid: 21:13:14
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0