Torsdag

Hade SO prov idag, får vara glad om jag får VG, inte alls orkat sammanfatta&läst det där cp-häftet.
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, kollat på film och lite sånt,

Lägger in en lista;

Den är jag:

[x] Har ett smeknamn
[/] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft vänner
[x] Har gått på simskola
[] Har bra ordning på mina grejjer .
[] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[/] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta
SUMMA: 8

Utseende:

[/] Jag har långt hår
[] Jag använder smink
[x] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[/] Är lång
[] Jag bär alltid mode
[] Har blandfärg på ögonen
[] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[x] Jag har färgat hår just nu
[] Jag har min vanliga hårfärg just nu

SUMMA: 4


Förhållanden:

[] Jag har kille/tjej
[] Jag är gift
[x] Jag är kär
[x] Någon är kär i mig
[x] På G med någon

SUMMA: 3


Övrigt:

[] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[/] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Namngivit en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

SUMMA:


TOTAL SUMMA: 22½


0- 16, Du är onormal!
16- 22, Du är normal
22- 34 Du är ball! -Det visste jag ju redan :O
34-38, Du är blajjig


Kommentarer
Postat av: johanna

men va? du är väl visst bra på att spara pengar? :)

Datum: 2008-02-22 Tid: 13:01:18
Blogg: http://ilky.blogg.se
Postat av: Karlbergarn

Visst att du är ball!!!! :o

Datum: 2008-02-22 Tid: 17:31:20
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se
Postat av: Anonym

NEEEEEEEJ! jag har råkat radera bloggen som din header låg på! helvete! men kom in på msn i helgen, så fixar vi det då. förlåt :P

Datum: 2008-02-22 Tid: 21:26:03
Postat av: johanna

ja, kommentaren ovanför var naturligtvis från mig.

Datum: 2008-02-22 Tid: 21:26:48
Blogg: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0