Jullov

Okej, nu var det ett tag sen jag bloggade, men jag har inte orkat, ^^

men men nu kan jag ju summera jullovet lite;

Julavslutningen; Den var väll lika onödig soom alltid, gå upp mycket tidigt för att sedan sitta och lyssna på när  2;orna sjunger falskt och när lärarna pratar en massa strunt, fast Sandra ska få tummen upp, för du var riktigt duktig! :D och sen tummen upp för julklapparna man fick av Ylva&Fanny <3

Julafton; Jag gick upp runt 14, och jag hade fått det sanste CSI spelet i julstrumpan så jag satte mig och spelade det (som jag hade klarat innan dagen var slut) och sen kl 15 var det kalle anka och allt det där, (älskar "tomteverkstaden" <3) och sen var "Kan du vissla Johanna?" åå, den är så gullig ^^ och sen åt vi och sen var det dags att öppna klapparna, i år fick jag faktiskt mycket bra saker, filmer, PC-spel, presentkort, kläder, pengar, ja det mesta av vad man hade önskat sig! :D

Nyårsafton; kusinerna kom hit, (dom thailändska, fast nu har dom flyttat hit till sverige ^^) och vi gjorde inte så mkt, jag satt vid datorn och dom andra satt vi X-boxen och dom vuxna drack sig (stup)fulla, och till mat blev det thailändskt, det var mycket gott, smakade precis som i thailand <3.
Sen blev klockan 00, och det var dags att smälla alla "smällare" och skjuta upp raketerna, och det gick väll bra, var lite smått kallt bara, men det är ju nyårsafton inte midsommar,
Jag och robert gick in till samhållet också och köpte lite cola, och sen gick vi förbi Fanny för jag skulel låna några The sims 2 spel av henne :)

Dom övriga dagarna; Jag har typ bara varit hemma, suttit vid datorn och pratat i telefon, har gått och lagt mig välldigt mycket försent varje "natt" och gått upp välldigt sent nästa dag också, och det måste jag skärpa mig med eftersom det är mindre än en vecka kvar tills skolan börjar igen (!), jag fattar inte varför alla lov måste gå så snabbt för ;( , och jullovet tycker jag även kunde vara typ 3 veckor istället för bara 2!
Och sen under jullovet har jag även köpt en über snygg tröja på Stadium (kolla bilderna) och sen har jag beställt en LHC tröja, fast den har inte kommit än >_<

Sen hoppas jag VERKLIGEN att Johanna kommer hit på Sportlovet!
Längesedan jag såg/träffade henne >_<

   image34 

Kommentarer
Postat av: Johanna

trevligt att du uppdaterat en massa sedan jag kikade sist, nu dödade jag ett par minuter :)

jag hoppas också att jag kan komma ner på sportlovet, det var alldeles för länge sedan!

Datum: 2008-01-04 Tid: 22:01:19
Blogg: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0