Skola

Jahapp, idag var det 2;a dagen i skolan (känns som om det är den 4;e veckan), själva dagen vr väll bra, jobbade flitigt på lotsen, *stolt över mig själv*, fast sen på FAT gjorde jag inget.. eller jag och Fanny gick en promenad och då rabblade vi lte tyska och sånt, sen p matten gjorde jag typ 10 uppgifter, och sen hade vi typ bara 20 min NO för att alla lärare skulle samlas i personalrummet för att prata, sen efetr NO;n hade vi svenska med våran hat vikarie, han hatade verkligen våran klass när vi hade gympa med honom ^^
Och nu, ska jag nog spela lite The sims ^^ (behöver igentligen plugga!!)

Och btw, RIP Barbro,
fritidsgården kommer inte att kännas likadant utan dig ;(

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fy, fy Tettie! Plugga på nu!
Kan du allt i tyskan nu?
Har du skrivit klart dialogen???

Datum: 2008-01-09 Tid: 17:22:45
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0