10/7

Idag har jag hjälp mamam att montera upp en hammock sen kl 17, hon kom hem först vid 15-16 och då började hon packa ur bilen och lite sånt och sedan hjälpte jag henne att bära hammockens kartonger till altanen, och det visade sej när vi öppnade att 1 bräda hade gått av, och det hade hänt på plantagen, han som hjälpte mamma att köra ut dom till bilen hade tappat det "packetet" i marken, så vi fick åka tillbaka och byta det.. och jag fick även middag från donken ^^
Btw, måste bara skriva om mamma första gången hon var på plantagen idag, hon hade fått hjälp av en kille/man, 30-35, och då hade samtalet mellan dom båda innehållit detta;
Mamma; Tror du verkligen jag kan bära ut dom i blien själv?
Hur mkt raggade inte hon(?!), och jag var även tvungen och fråga om hon tyckte han var snygg, och hon svarade såklart ja, mygod, vad händer med min mamma?! :O
Men men vi kom tillslut hem efter en andra sväng till plantagen, och med massa strul och konstig beskrivning fick vi ihop den efter 3-4 timmar :)
Och killarna i huset har ingen aning om den än ^^




Sen hade vi en välldigt irriterande hund vid våra fötter 24/7




Bilder från igår när man för det mesta låg och stekte i solen ^^
-ursäkta för dålig hårdag




Kommentarer
Postat av: Karlbergarn

Vet du, jag(Ok, morbror erik, moster anna, mamma och mormor) satte också ihop en hammock!

Datum: 2008-07-11 Tid: 13:15:54
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0