28/7

Tänkte skriva om den 27/7 idag (:

Söndagen spenderade jag i Eskilstuna på parken zoo med Peter&Johanna, vi kom dit vid 12 på dagen, och det var så jävla varmt så man dog, och det var inge kul med djuren heller för dom var antingen inne eller så låg dom och gömde sig i skuggan någonstans, så man fick inte se många djur men några iaf ^^
Men om jag ska erkänna var jag inte där för djurens skull, det var mer Peter&Johannas område, jag ville dit för att kolla på Ola (: och dom var jätte snälla och följde med och kollade på honom också, jag blev jätte glad över att dom ville följa med, eller att dom åkte dit med mej överhuvud taget ^^
Dagen var jätte rolig men bara för varm (:



Nu kommer dom snyggare bilderna ^^
Det blev över 100 bilder så jag orkar inte lägga in alla (:




Bilder från kvällen;
  - Johanna satt som vanligt och degade framför datorn...
   -Peter satt och spelade&sjöng



Kommentarer
Postat av: Johanna WP

http://www.ip-adress.com/ipaddresstolocation/

Datum: 2008-08-07 Tid: 22:51:48
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0