4/7

Sorry för dålig uppdatering, men jag har sommarlov och då blir det långa sovdagar, och sen har man ingen ork till att sitta här och skriva ^^

Men men, tänkte berätta om min&Ylvas födelsedags present till Fanny,
Vi hade planerat sen länge tillbaka att bjuda henna på bio, Narnia filmen, så vi beställde biljetter och allt det där i för väg och allt var bra, Fanny åkte till Skottland och Ylva åkte till Frankrike, sen kom Fanny hem och jag frågar om hon hade det bra, och då år man som svar "jadå, jag och Frida kollade på bio" och det visade sig såklart att dom har sett på Narnia i skottland, så jag får världens utbrott (Ylva också tror jag?)!

Men men vi bestämde oss iaf för att gå på den här i sverige också, jag hade absolut inga stora förhoppningar på den, för jag verkligen hatar fantasy, fast den var faktiskt ganska bra, humor hjälpte mycket och sen skådespelarna såklart, *mygod*
 






Sen när filmen var slut så var vi tvugna att vänta på att Ylvas mamma skulle komma och hämta oss så vi underhåll oss så mkt vi kunde;

Ylva lekte med killarna som bode på Scandic



Sen gick vi ut och lekte;


Sen åkte vi hem til lYlva, och då fick jag och Fanny tråkigt när Ylva parkerade sig framför datorn (.....) så vi skulle gå ut och leta efter en fotboll i boden som var full med saker;


Sen efter 10 minuter kommer Ylva ut och undrar vad vi håller på med, och då säger vi att vi letar efter fotbollen, och då får vi till svar att vi inte är i boden, vi är i garaget, det hela slutade iaf med att vi inte hittar någon fotboll utan vi gick en liten promenad bara.

Sen när vi väl skulle sova så gick inte det, Ylvas rum var kokande och hon vägrade öppna ett fönster och vi var inte trötta, så vi bestämde oss vid 3.20 att vi skulel göra någe annat ett tag, och det slutade med att vi satt inne i badrummet och eldade,  (hoppas inte Ylvas pappa läser min blogg?)



Sen efter typ ett tag eldande gick vi in på rummet igen, men vi lyckades inte somna iaf så vi satte oss på golvet och spelade ett spel, det hela slutade med att Ylva&Fanny låg i sägen medans jag valde att lägga mej på golvet, och somnade vid 5.


Nästa dag vaknade vi runt 13, och vi gick upp och åt frukost och spelade ett spel och sedan åkte jag och Fanny hem vid 15, för att hon sedan skulle hem och packa, och åka till Danmark idag.

Kommentarer
Postat av: Karlbergarn

Tala för dig själv!

Datum: 2008-07-04 Tid: 17:25:07
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se/
Postat av: Karlbergarn

Och sluta snoka i mitt garage!!!

Datum: 2008-07-04 Tid: 17:26:42
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se/
Postat av: Johanna WP

Sedär. Du borde uppdatera oftare. Skitkul att du har så mkt bilder också :) :)

Datum: 2008-07-07 Tid: 15:40:50
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0