11/6

Nu är det bara 1 skoladag kvar sen är det skolavslutning!
Och jag ska även bara servera hela dagen imorgon, herregud, jag har bara 1 dag kvar i 8an sen går jag helt plötsligt i 9A, det känns ju hur jävla konstigt som helst :O

Idag hade vi allaktivitetsdag, jag valde bild, gjorde klart min "långa figur", inte för att den blev nsnygg eller något men men, nu är den iaf klar och jag slipper ha den som rest i 9an.
Fick sluta 10.50 vilket inte är fel, kollade på Life och sen var jag ute med Alice, och duscha och lite sånt :)
Fick tråkigt tillslut och började fota lite med mobilen ^^
Sen äntligen började fotbollen som jag satt och kollade på, och Portugal är bäst dte är ju redan garanterat :D

Imorgon blir det klippning efter skolan, och på kvällen när mamma kommer hem blir det färgning av håret, mohaha :D

:Lägger in lite bilder från mobilen:


8/6



9/6




10/6




11/6 - Idag


- Typ cp sol, så fult ;D


- Örngottet jag gjorde på syslöjden ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Vad fint hår du har på bilderna!

Datum: 2008-06-11 Tid: 21:09:36
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0