13/6

Idag var det skolavslutning, mycket skööönt!
Fast vi har typ ett über kort sommarlov i år typ bara 9 veckor!
Men under dom veckorna ska jag vara mycket med kompisar sedan bliur det troligtvis en liten resa till Gbg, och sen hoppas jag att få träffa Johanna under sommaren!

Skolavslutningen vart välldigt lång idag, fick sitta i kyrkan i typ 1,5 timme, gud vad roligt..

Men men jag kom iaf hem och då kollade jag på film as länge, och sedan blev det tv och det slutade med fotboll såklart :D

Fotbolls resultat från igår

Österrike - Polen 1-1
Kroatien -
Tyskland 2-1


Fotbollsresultat från idag

Italien
- Rumänien 1-1
Frankrike - Holland 1-4

7/6



12/6



13/6 - Skolavslutning



Kommentarer
Postat av: Karlbergarn

Wow förvånad jag ser rätt bra ut på den bilden som jag sitter på bänken! Guud, det får mig att sakna skolan! Och jag har bara haft 1 sommarlovs-dag!

Datum: 2008-06-14 Tid: 08:35:38
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se/
Postat av: thess

Du har så fina ögon!

Datum: 2008-08-06 Tid: 15:44:45
Blogg: http://thererese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0