20/6 - Midsommarafton

Jahapp, dags för midsommar igen, jag blir hemma hela helgen (SJÄLV), mohaha dom andra har åkt till morfar, jag protesterade mycket till det, den där jävla traditionen är inge rolig längre när man är 15 år och alla känner en och bara "åå vad du har vuxit" medans man själv tänker "vem fan är du?", som sagt det har varit midsommar där i 15 år av mitt 15 åriga liv, långtråkigt!

Så jag ska spendera helgen med film, fotboll, kladdkaka :D

Fotbollsresultat från i tisdags;

Polen - kroatien 0-1 (kroatien vidare till kvartsfinal)
Österrike - Tyskland 0-1 (tyskland vidare till kvarsfinal)

Fotbollsresultat från i Onsdags;

Holland - Rumäninen 2-0 (Holland vidare till kvartsfinal)
Frankrike - Italien 0-2 (Italien vidare till kvarsfinal)

Fotbollsresultat från i Onsdags;

Grekland - Spanien 1-2 (spanien vidare till kvartsfinal)
Ryssland - Sverige 2-0 (Ryssland vidare till kvartsfinal)

Fotbollsresultat från igår - Kvartsfinal 1;

Portugal - Tyskland 2-3 (Fattar inte hur det är möjligt, vet inte hur länge jag grät :O, Tyskland vidare till Semifinal)

Fotbollsresultat från idag - Kvartsfinal 2;
Kroatien - Turkiet 2-4 (efter straffar, det går inte ens at tbeskriva, turkiet vill verkligen vinna hela skiten och jag tror verkligen dom kommer att göra det! Turkiet vidare till semifinal)

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Hade du en bra midsommar då? :)

Datum: 2008-06-23 Tid: 10:35:33
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0