Hos Ylva

Morsning korsning sitter nu hos Ylva, 
Har vart här sedan igår, efter skolan, och om jag summerar gårdagen i korthet så spelade vi spel, kollade på tv, satt vid datorn och snackade.
Idag har vi eldat, luktar inte så värst bra nu, måste hoppa in i duschen här innan jag åker SL bussen hem, ser för övrigt ut som om jag typ har stor handlat här på söräng, bär nämligen med mej 3 påsar, 1 väska med gympakläder, 1 med tyska rummet (massa kartonger) och sedan mina övernattningskläder.

Det känns som om vi  har en massa i skolan just nu, orkar verkligen inte >__<
Kan det inte bli påsk snart, för så är det lov i mer i 1 vecka och Johanna kanske kommer hit (*hoppas*) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0