Stockholm 24/5

Igår blev jag nog jordens lyckligaste person!
Jag,Ylva och Fanny åkte in till stockholm och shoppade först i några timmar, jag och Fanny hittade tröjor, medans ylva bara köpte glass, sedan åkta vi vidare till Medborgarplatsen för att träffa min underbaring, och vi hade ingen aning om att det var EM uppladdning där så det var mass olika saker, (massa fotboll), det var två av sveriges bästa freestyle trixare där, bla Emil som var med i Talang 2008, efter dom 2 killarna så kom äntligen Ola upp på scenen, och både jag och Ylva stog och sjöng i micken ett tag i "Love in stereo" (tror jag att dte var) och sen sjöng han även rakt in i ögenon på mej:D
Och sedan vart det signering, ME LIKE!

Tack Ylkva och Fanny för att ni följde med mej <3

Resan dit


Stockholm;


Den andre fotbolls trixaren;


Emil Trixar;


Sedan var dags för OLA;
(Detta är bara några få utvalad bilder ^^)


Själva signeringen;
(Ylva har tagit alla foton)



Resan hem;



Hemma, med den nya tröjan på mej;



Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Nämen, varför har du suddat över dina ögon? :)

Datum: 2008-05-25 Tid: 22:49:05
Blogg: http://ilky.blogg.se
Postat av: Karlbergarn

Svar till Johanna: För att hon ser jättekonstig ut!
Tack för att jag fick heta Ylkva!!!!
Sen har du skrivit utvalad!!!
Emil ser jättesöt ut när han koncentrerar sig... ME like!!

Datum: 2008-05-25 Tid: 22:55:24
Blogg: http://karlbergarn.blogg.se
Postat av: Johanna WP

Äh, skicka orginalet till mig så ska du se att photoshop gör att du ser helt normal ut ;)

Datum: 2008-05-26 Tid: 18:31:33
Blogg: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0