8 December

Eftersom klockan har paserat 00.00 så får det bli den 8;e december men jag ska berätta om gårdagen då jag först var i skolan och hade matte och datakunskap, efter det så åkte jag, Isabelle och Malin in till centrum och där var vi först lite alla tre sen skulle Isabelle iväg och jag och Malin skulle till Sydpoolen för att intervjuva nån person där för ett skolarbete vi har inom Barn, kultur- och fritidsverksamhet. Vi tänkte först ta bussen från centrum till Sydpoolen och så frågade vi en busschaffis vilken buss som gick dit och då lacka han verkligen ur totalt och typ skrek att vi kunde gå dit, han fck riktigt mycket damp, varför inte bara svara på frågan liksom? Men vi kom iaf fram till Sydpoolen (och ja vi gick faktiskt) och ställde de frågor vi hade och fotade även lite bilder som vi ska ha till redovisningen på onsdag.
Jag har nyss sammanfattat frågor&svar och även skrivit lite fakta om Sydpoolen så imorgon ska Malin få läsa igenom det (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0