7 April

Ja vad ska man säga? Vi är redan i mitten av påsklovet... Jag hatar att alla lov ska gå så fort som dom gör och man får bara mer och mer ångets för varje dag som går eftersom man tänkte göra så många skolarbeten under lovet men inget har blivit gjort.

Jag tänkte berätta lite om min praktikplats. Jag praktiserar i Hölö på Skogsbrynet förskola med barn som är 3 (fyller 4 iår). Jag trivs riktigt bra på själva praktikplatsen och alla barn och vuxna är helt fantastiska, det ända problemet som jag har kommit på är att jag inte vill vara med såhär "gamla" barn utan jag vill vara med dom där allra minsta. Men nu har jag ju iaf provat på att vara med äldre barn och nu har jag den erfarenheten som man kan skriva i mitt CV. Men efter sommaren kommer jag att byta ålder till dom minsta och jag tror nog att jag kommer att stanna kvar på samma dagis som nu eftersom jag trivs så bra som jag gör.

Bilder från praktiken.



Det blir mycket pärlande om jag säger så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0