30 Maj

Har slitit ute på tomten hela dagen idag bara för att få lite ynka pengar....
Men den här sommeran kommer det nog rulla in lite cash till mej faktiskt, först och främst ska jag jobba på mörkö loppisen (sammanlagt 600 kr) och sen har jag fått sommarjobb på en resturang också i tre veckor (65 kr/timma) känns faktiskt skaaaaapligt bra!

Idag måste jag egentligen göra klart en stor religion uppgift, eller det är egentligen fyra st men aa, jag har hållit på med detta i säkert en månads tid nu och det måste egentligen vara klart idag men jag vette tusan om jag verkligen kommer att hinna med det.. Men jag ska iaf försöka och göra mitt bästa (i värsta fall får jag väll slarva lite som jag gjorde med typ allt det senaste halvåret...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0