12 Januari

Sitter i skolan just nu, har nyss haft möte med studierekorn med Sara och Isabelle eftersom första lektionen idag var kaos och vi inte pallar detta längre.
För första gången under min gymnasietid så var jag tvungen att gå ifrån lektionen p.g.a. att jag vart riktigt förbannad och trött på några i klassrumet, bla läraren...
Just nu är jag ett jävla känslovrak känns det som, jag har egentligen inte släppt ut alla känslor som jag fortfarande känner efter allt som har hänt med mormor och det där och därför har jag extremt starka känslor i kroppen som gör att jag blir riktigt förbannad lätt och jag har ingen aning om hur jag ska släppa ut allt så att jag blir av med alla dessa känslor.

Mötet med studierektorn var faktiskt riktigt bra och man kände att han brydde sig och att man kunde öppna sig för honom och att han lyssnade. Han gav även exempel om att han kan känna likadant om vi gör ibland eftersom det är männskligt.

Vi får se hur allt detta löser sig nu så att man slipper att tänka varjhe tisdag att imorgon är det onsdag och vi måste sitta i det där klassrummet hela dagen och lida och bygga upp ännu mer aggression.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0