Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Heter Eva Therese Olsson
2. Fyller 18 den 23 februari 2011
3. Jag bor med min lossas pappa, mamma och halvbror
4. Jag lever för hockey, närmare bestämt för LHC
5. Går 2a året på gymnasiet, Barn & fritid på Södertälje praktiska
6. Jag har vuxit upp med djur omkring mej
7. Jag hatar vintern, även om jag fyller år under denna årstid
8. Jag är mer en pojkflicka än en flickflicka
9. Jag har en framtidsdröm om att bo i Linköping
10. Jag är arbetslös och söker desperat extrajobb

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Vad kul att du också kör en sådan här lista, & vad fin du är i håret!

Datum: 2011-01-22 Tid: 20:13:50
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Postat av: Johanna WP

Brukar ha samma problem, har du testat Dust it eller en voulume master? Funkar kanon på mitt hår iaf!

Datum: 2011-01-23 Tid: 10:33:41
Blogg: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0