Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.


Jag vill faktiskt svara Sara på denna dag.
Visst vi har bara kännt varandra i 1,5 år men jag har nog aldrig kommit en person så nära som jag har kommit Sara, det här är en person som jag litar på av hela mitt hjärta och en person som jag alltid har kul med vart jag än är och vad jag än gör. Hon är en person som alltid ställer upp för en och som alltid finns där.
Fast jag bara kännt den här människan i 1,5 år så har hon och jag gjort så många fler galenskaper än vad jag har gjort i hela mitt liv känns det som. Vi har gjort ett antal roadtrips som jag aldrig kommer att glömma, jag har lärt henne att kolla på hockey och vi har haft så jävla kul på varenda match vi varit på och nu under våren har vi även planerat att åka ner till Linköping en sväng för att kolla hockey där, jag varnar medpassagerarna på det tåget vi är på, ta med öronproppar och ett stort tålamod haha, sen om man bara ska kolla till våran vardag så gör vi galenskaper där också hela tiden, vilken lektion vi än har så finns det alltid något kul att skämta om och skratta åt, vi tar vara på tiden helt enkelt, vi struntar i alla bekymmer och har kul istället!
Vi har även fått förfrågan om att vi skulle vara syskon och det måste ju också betyda en hel del att folk bara ställer en fråga, det kanske märks att hon och jag vi är som Bill & Bull?
Ne nu ska jag inte babbla på för mycket utan jag vill avsluta med att säga att Sara, du är en helt fantastisk människa som jag kommer att hålla fast vid i hela mitt liv. Systrar för alltid, jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0